مربی تیم استقلال: برای صدرنشینی باید فولاد را ببریم
نوشته شده توسط : alireza
تهران - مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر می خواهیم صدرنشین رقابت های لیگ برتر شویم باید در دیدار مقابل فولاد با دست پر زمین بازی را ترك كنیم.

'بهتاش فریبا' روز شنبه پس از برگزاری آخرین تمرین آبی پوشان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این تمرین بر روی مسایلی از جمله كارهای هجومی بر روی دروازه حریف كار شد كه خوشبختانه انگیزه بسیار بالای بازیكنان ما را دلگرم كرد كه در برابر فولاد با كسب امتیاز زمین بازی را ترك كنیم.


وی ادامه داد: تنها مساله ای كه در حال حاضر كادر فنی را تا حدودی در تنگنا قرار می دهد این است كه فهرست بلند بالایی از بازیكنان مصدوم پیش رو داریم كه این باعث می شود در چیدمان نفرات دستمان بسته باشد.


مربی استقلال با اشاره به نام افرادی چون امیرحسین صادقی، محمد محمدی، فرهاد مجیدی، میلاد میداودی، امید رضا روانخواه و محسن یوسفی گفت: این نفرات از جمله مصدومان استقلال هستند كه امیدوارم هر چه زودتر به تیم بازگردند.


وی ادامه داد: اگر مشكلی پیش نیاید در بازی این هفته می توانیم تیم خوب و جنگنده فولاد را در بازی خارج از خانه ببریم تا برای صدرنشینی خودمان را آماده كنیم.


وی گفت: تیم فولاد از یك مربی باهوش بهره می برد، اما این تیم نیز نقاط ضعفی دارد كه قصد داریم از همان جا به آنها ضربه بزنیم تا 3 امتیاز بازی را برای استقلال منظور كنیم.


گفتنی است تیم استقلال تهران امروز و در ساعت 15:50 تهران را به مقصد اهواز ترك خواهد كرد.


دیدار این دو تیم فردا در ورزشگاه تختی اهواز در ساعت 16:15 برگزار می شود.


مسعود مرادی-حیدر شكور-غلامحسن كهوری و اسماعیل آمری قضاوت این بازی را بر عهده خواهند داشت.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1453
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: